Gigaset C530

Gemaakt door Dieter D'Hooge, Gewijzigd op Ma, 25 Sep, 2023 om 12:57 PM op Dieter D'Hooge




Gigaset C530 bestaat uit een handset (aan de linkerkant van de afbeelding) en een basisstation (aan de rechterkant van de afbeelding). 


Zorg ervoor dat de voedingskabel vanaf de achterkant op het basisstation is aangesloten en dat de netwerkkabel er vanaf de zijkant op is aangesloten.


Fabrieksreset basisstation


Het basisstation:

  1. Koppel de stroom- en netwerkkabels los.

  2. Houd de knop aan de voorkant van het basisstation ingedrukt.

  3. Sluit de voedingskabel weer aan op het basisstation.

  4. Laat de knop aan de voorkant van het basisstation los wanneer deze blauw begint te knipperen.

  5. Netwerkkabel aansluiten.



Als u de fabrieksreset met succes hebt uitgevoerd, wordt de handset automatisch losgekoppeld van het basisstation . Als dit niet is gebeurd, herhaalt u de bovenstaande stappen voor het terugzetten naar de fabrieksinstellingen.


Verbind de handset opnieuw met het basisstation

  1. Ga naar instellingen (tandwiel) in de handset.

  2. Register.

  3. Handset aanmelden.

  4. Druk op de knop aan de voorkant van het basisstation totdat de handset is aangemeld.

  5. Als de pincode wordt gevraagd, typt u de pincode: 0000.


Om te controleren welke handsets zijn aangesloten op een basisstation , kunt u op de knop aan de voorzijde van het basisstation drukken, waarna de handsets die zijn aangesloten op het basisstation gaan rinkelen.


Fabrieksreset handset

  1. Ga naar instellingen (tandwiel) in de handset.

  2. Systeem.

  3. Handset herstellen.


Volg daarna de bovenstaande instructies om de handset weer op het basisstation aan te sluiten.


Netwerk


Een andere netwerkkabel/uitgang


Zorg ervoor dat het basisstation met de netwerkkabel ook echt op een netwerk is aangesloten. Sluit het basisstation aan met een netwerkkabel/uitgang waarvan u weet dat deze werkt, bijvoorbeeld van een computer of een andere functionerende telefoon.


Een ander netwerk


Test je Gigaset in een heel ander netwerk. Indien mogelijk kunt u hem mee naar huis nemen om hem in uw thuisnetwerk te testen. Als er alleen een probleem lijkt te zijn met de telefoon in een specifiek netwerk, moeten de firewall-instellingen in dat netwerk worden gewijzigd. U kunt de instellingen zelf wijzigen of hulp vragen aan uw netwerkprovider. U kunt de instellingen in het Artikel "Netwerk en Firewall" controleren.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren